pondělí 9. září 2013

Od každého něco .....

Ušila jsem si takovou bokovku, když jdu s pejskama na procházku, vejde se mi tam všechno co potřebuji.

Do koryta z kmene stromu jsem už koupila podzimní kytičky, ani nevím jestli je to vřesovec nebo něco jiného, ale líbí se mi.


Mohla by to být šála, ale není :) Háčkuji nákrčník, a protože zatím nevím jak dlouhý bude potřeba, tak se bude sešívat.




Od jednoho elektrikáře jsem si vyžebrala cívku od kabelu. Natřela jsem ji balakrylem a polepila ubrousky, manžel mi na ni přišrouboval kolečka a bude sloužit jako noční stolek.


A tady jeden nezdařený pokus o recyklaci. Ze starých riflí jsem ušila kabelku, ale výsledek není podle mých představ. Tak snad příští pokus dopadne lépe.
 



5 komentářů:

  1. Ahoj Jitusko,
    no teda pani ..kedy si to vsetko stihla????? nakrcnik bude krasny, kabelka je fantasticka je uplne ze super !!! taka IN krasne zrecyklovana velmi sa mi paci ako rkasne si ju dotvorila ....aj ja sa na nieco podobne chystam ..len kedy to bude netusim ???!!:) tu cievku si zvladla ako profik !!! a ta tasticka na bok je tiez super !!! Jitulinko si moc sikovna a vsetranna osobka , ide Ti to krasne tesim sa na dalsie skvostiky!!! ano kupila si vresovec je moc krasny !!! paaaaaaaaaa prajem Ti krasny dnik , plny optimizmu a energie !!!
    Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miruško děkuju za komentík. Recyklováním jsem poslední dobou posedlá, časem snad budu lepší :) Přeji krásný den. Pa pa Jitka

      Vymazat
  2. Páááni.... teda ty kabelušky jsou výstavní!! Koryto by se mi taky líbilo, háčkování je supr a jé ten stoleček z cívky, ten teda je úžasný, naprosto dokonalý a krásný!!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Jill,
    koukám, že ani v září s tvořením nezahálíš !
    Vínovou barvičku mám moc ráda, tak se mi moc líbí bokovka, vřesy s korytem i nákrčník :-)
    Cívka výborný nápad a spolu s povedenou kabelkou super recyklace :-)
    Ochladilo se a já už honím parádu s tvým šátkem a všichni chválí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jill...krasna praca s tymi sitymi taskami a ta riflava vyzera tiez skvelo, obdivujem lebo aj ja chcem casom naucit sit...si sikulka...Nellie

    OdpovědětVymazat