pátek 27. září 2013

Dárečky



Kamarádce jsem k narozeninám koupila dřevěnou krabičku na čaj, namalovala jsem ji šedou barvou a pak přetřela balakrylem v barvě slonové kosti. Navrch jsem nalepila ubrousek s motivem čaje a dovnitř dala čajíky.



Zítra jsme pozvaní na narozeniny manželova kamaráda, tak mě napadlo, že mu vyrobím pivní hodiny. Měla jsem doma nepoužívaný dřevěný talíř na pizu, hodinový strojek, tak jsem vymýšlela co s tím. Napadlo mě natřít talíř do barvy piva, tak jsem na doporučení prodavačky v papírnictví koupila olejové barvy a vesele natírala. To jsem netušila, že olejové barvy děsně dlouho schnou, za dva dny byl talíř jak čerstvě natřený. Tak jsem vše setřela ubrouskem, naklusala pro barvičky akrylové a natírala znovu. To už schlo jedna radost. Navrch jsem nalepila ubrousek (jediný co jsem sehnala s motivem piva) a po krajích dřevěná čísla. Pak už jen nasadit strojek a hurá, hodiny jsou na světě :)
Nakonec mě ještě napadlo tam napsat nějaký citát a tenhle mi přišel vtipný. Doufám, že se hodiny budou líbit.



Přeji všem krásný víkend :))))

6 komentářů:

  1. Jitulinko,
    ani som netusila ,ze sa vneujes servitkovej technike:))) teda krasne si to vytvorila a poriesila..... olejovky su fajn ale dlho schnu ja pouzivam len na tienovanie ,ale daju s nou robit krasne efekty....a ak budes potrebovat rada poradim ak budem vediet a servitky tych mam habakuk:))) tak sa ozvi ak by si nieco potrebovala rada Ti poslem :) si sikulka !!!!!!! paaaaaaaaaaaa
    Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miru děkuji za komentář. Myslím, že jsem se použila a olejové barvy poputují k ledu ;) Ať žijou akrylovky. Pa J

      Vymazat
  2. Jitu, ubrousky jsou už dlouho nic nezdobila, ale tvoje krabička na čaj se mi moc líbí a "chlapské" hodiny určitě taky potěšily!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat