pondělí 19. srpna 2013

Savo a trochu šití

Našla jsem doma obyčejné hnědé tričko, a protože se mi nelíbilo, rozhodla jsem se vyzkoušet savování. ze samolepky jsem vystřihla kočku a nalepila na tričko. Zespodu jsem dala noviny, aby se mi savo neprosáklo na záda. Zředila jsem savo perex (přiznám se, že podle oka) a rozprašovačem nacintala tričko a čekala a čekala. Pořád to bylo takové nijaké, tak jsem přidala savo a znovu nastříkala. No výsledek není zrovna ohromující, ale na první pokus jsem spokojená.

O víkendu jsme byli pozváni i s dětma na grilování ke známým. Hostitelce jsem narychlo ušila kosmetickou taštičku. Děti nechtěly ani domů, nakonec to dopadlo tak, že tam ještě s dalšími dětmi zůstaly přes noc.

Tady to je můj první obal na knihu. Švagrová mi půjčila knížku o andělech, tak jsem si vzpomněla, že mám kousek látky s andělíčkama. Bohužel mi to nevyšlo jak jsem chtěla, totiž aby andělíček byl rovně, ale co, účel to splní a knížku obal ochrání, že :)
 
Přeji všem hezký nový týden, i když u nás začal deštivě.

2 komentáře:

  1. Pilná včelka Jituš:-) Se savem jsme si kdysi s dětma taky hrály, ale mám dojem že jsme ho neředili. Taštička je krásně romantická:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Jitulinko,tricenko je superacke !!! dakujem za inspiraciu, tasticka je superacka( mas nejaky navod po lopate???? )tiez sa chystam no netusim ako vsit ten zips )..... si sikovna svadlenka a aj obal na knihu je fantasticky..nemam co dodat proste si sikulka a hodnotim na j 1*! moc Ta pozdravujeeeeeeeeeeeeeem :)
    M.

    OdpovědětVymazat