středa 7. srpna 2013

Kabelka

Na léto jsem si ušila malou tašku, protože mi chyběla kabelka, když jdeme jen tak večer na sklenku vína nebo na zmrzku. K dokonalosti má dost daleko, ale přesto z ní mám radost. Ucho jsem použila ze staré roztržené tašky. Měla jsem ho dlouho schované a nakonec se hodilo :)


Manžel měl narozeniny, tak jsem mu nechala upéct dort pro truhláře. Je fakt pěkný, až nám přišlo škoda ho nakrojit. Ale nakrojili a spapali a byl moc dobrý. 


Mějte se všichni hezky letně a já jdu na návštěvu ke kolegyňce z práce. Pa :)

4 komentáře:

  1. Týýý brďo..... dort je vážně fantastický!!!
    Jé a kabelka je skvělá.... no schválně, projdi se ulicí a uvidíš co ženských bude najednou koukat z okna .... no chlapi taky, ale ty nebudou koukat po kabelce:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka vypadá moc hezky, dort je super! A jitko, nemáš nové záhlaví blogu? Nebo jsem si možná dřív nevšimla, ale moc se mi písmenka líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko,
    téda ten dort je, ale krásný a kabelka samozřejmě také povedená!
    Ty máš doma truhláře, to se máš!
    P.S. Ještě jsem nestačila kvůli pracovním povinnostem zajít na poštu, u nás na vesnici mají jen do 17h., tak snad dnes.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitulinko, ta taska je superacka !!! a ndherne zladena,vybrali si peknu latku ..... taka sik..... dortik je hotove umelecke dielko a ten napis na zahlavi Tvojho blogu ma dostal ,super, originalne !!!!!! si sikulka, prajem Ti krasny a pohodovy dnik !!!

    OdpovědětVymazat