neděle 6. ledna 2013

Pletená taška

U nás v galanterii jsem zahlédla tuhle děsivě zelenou vlnu Deetroit. Hned jsem si vzpomněla na švagrovou, která po mně chtěla uháčkovat zelenou kabelku. Rozhodla jsem se pro pletenou. Během  pletení se mi ta barva dokonce začala líbit :). Pletla jsem dvojito přízí, aby taška byla pevná a ještě jsem dovnitř všila podšívku. Tak snad taštička bude dost pevná. Švagrová z ní byla nadšená, což mi udělalo obrovskou radost. Zbylo mi dost vlny, takže se ještě snažím uplést čepici, ale zatím se mi nějak nedaří. Upletla jsem celého kulicha, ale po sešití jsem zjistila, že je děsně veliká. Nikdy se mi nic nepovede v té správné velikosti. Tak snad na podruhé bude výsledek lepší.

3 komentáře:

  1. Jituš, taška je ozaj bombová a farba cool, teraz také odtiene letia! takže švagrová vďaka tebe drží krok so súčasnými trendmi ;-). papa, natália

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, a copánková, ta se mi líbí:-))

    OdpovědětVymazat
  3. je fantastickaaaaaaaaaaaaaa a krasna jarna farbicka :)

    OdpovědětVymazat