pátek 18. ledna 2013

Čepice


K zelené tašce z minulého příspěvku jsem ještě upletla kulíška, protože mi zbyla dvě klubíčka vlny. Jako modela jsem musela použít syna, ale čepice je na dospěláka. Švagrová měla z čepice obrovskou radost a pro mě je to ta největší odměna.



O víkendu jsem seděla ve volební komisi a začala jsem háčkovat šedou šálu. Stihla jsem jí umotat asi metr během voleb a zbytek doma, protože jsem si musela dva dny vzít volno. Adámek chytil nějakého bacila, tak jsem ho nechala doma. K šále jsem upletla opět bambulatého kulicha.
¨
Fotím se sama, což jde poněkud špatně, tak se omlouvám za kvalitu fotek. Foťák jsem šupla na popelnici a jaksi jsem ani nevychytala pozadí.

A tady je vzoreček, podle kterého jsem šálu háčkovala:

1 komentář:

  1. Krásny šál a veru aj pekný vzor, uložím si ho medzi moje obľúbené, raz sa určite zíjde. pekný večer, natália

    OdpovědětVymazat