neděle 27. ledna 2013

Háčkovaný obal

Pátek a sobotu jsem strávila opět u voleb, ale dnes si to vynahrazuji a užívám si doma. Venku mrzne, taťka vzal kluky sáňkovat a já mám konečně chvíli pro sebe.

Našla jsem svoji starou flétnu, tak jsem jí uháčkovala obal, aby se mi jen tak neválela ve skříni.
Až teď jsem si všimla, že je flétna celá přetočená, takhle bych si na ni asi nezahrála :)
Rozhodla jsem se, že si musím uplést nový model čepice a objednala jsem si červenou přízi Elian. No tedy při objednávání mi připadala světlejší, přišla mi vlna spíš zbarvená do vínova. Asi ten počítač zkresluje nebo co. Ještě počítám, že mi zbyde dost vlny na šálu.
Přeji všem krásnou neděli, já si jdu uvařit čaj a dokončit tu čapku :)

3 komentáře:

  1. To si ted fletnicka libuje :)) A cepice bude jiste moc hezka, tak nebudu zdrazovat a radeji uz jdu......

    OdpovědětVymazat
  2. Jitka, púzdro na flautu je krásne a teraz ju určite zo skrini vytiahneš častejšie.
    Jana

    OdpovědětVymazat