pátek 17. května 2013

Restíky

Adámek marodí, tak jsem s ním už od úterý doma. Dokončila jsem spoustu restů, mimo jiné i tohle tričko. Je to přešité reklamní tílko, ustřihla jsem rantly v průramcích a z úpletu tam našila dlouhé rukávy. Kytka je tam proto, že na tom místě byl reklamní nápis. Jako první pokus to snad docela ujde, jen rukávy příště musím nechat delší. Nápad není můj (jakjinak :)) kdysi ho uváděla paní Brýdová v Loskutákovi.
 Taky jsem konečně našila pár polštářků do obýváku, těch není nikdy dost.
 A na zahrádce mi sem tam i něco kvete :) Jen jsem zapomněla vyfotit kopretiny, které jsem loni přivezla z podkrkonošské louky a kupodivu se mi chytly a letos kvetou. Mám z nic velkou radost. Tak ty snad vyfotím příště :)



Přeju všem krásný slunečný víkend. :)

2 komentáře:

  1. Ty jsi ale pilná a šikovná:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Jitulinko, Ty si ale sikulka, taka sikovna svadlenka je z Teba !!! to triko nema chybu , teda take by som brala ,vankusiky su prekrasne zaujala ma ta latka ,je super akoby bola farbena a na nu kreslene........zahradku mas nadhernuuuuuuuuuuu !!!!!!
    Prajem krasny vikednik a Adamkovi rychle uzdravenie ..
    paaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Mirka ♥

    OdpovědětVymazat