úterý 21. května 2013

Tak jsem během Adámkovy nemoci ušila další organizér do kabelky pro kamarádku, nákupní tašku pro kolegyni k svátku, uháčkovala jsem si dečku na stůl a stihla jsem taky chytit virózu, takže už u nás "chcípá celá rodina". Péťa už je taky doma s kašlem. Já se musím během dneška zmátořit, protože zítra už fičím do práce. Snad tam zbytek týdne nějak přežiju.
 Z těch kopretin mám velkou radost, moje pěstiteleské schopnosti jsou dost ubohé, takže se divím, že mou péči přežily :)

5 komentářů:

  1. Ty jsi ale pilná a šikovná včelička:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jitulinko Ty si velmi sikovna, nadherny vyber latok , krasne spracovanie vsetkych darcekov ......Prajem Ti rychle uzdravenie a krasny zbytok tyzdna ..paaaaaaaaaaa
    M.

    OdpovědětVymazat
  3. Este k tym kopretinam..... ja sa ich nemozem dopestovat vobec , niekdy som mala obrovsky trs a teraz ich uz ani nemam od koho kupit a ked mi aj niekto da, tak mi nepreziju...a inak mala si tam viac foteciek a boli krasne, tak, ze petovatelske uspechy mas !!!!!
    pekny dnik
    M.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, tak to jsi stihla moře věcí.
    Hlavně přeji brzké uzdravení, ať je chuť do dalšího tvoření.
    Ahojky šikulko a děkuju za návštěvu u mě.
    Pááá. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jitko, doufam, ze uz jste davno v poradku a bez bacilu. Jsi sikulka, darky uzrcite potesily! Zdravim, Monika.....

    OdpovědětVymazat