pátek 8. března 2013

Výměna

Nejdřív jsem váhala, jestli se mám přihlásit do výměny háčkovací - šicí u Ajky. Trochu jsem se bála, jestli stihnu něco uháčkovat, protože v poslední době je u mě čas poněkud nedostatková veličina. Nakonec jsem neodolala a hned po přihlášení jsem začla s háčkováním. 
Dík této výměně jsem poznala další moc milou tvořivou dušičku
Miku, pro kterou jsem měla dárek vyrobit. Šátek jsem nakonec uháčkovala docela rychle, takže už je u své nové majitelky. Mika měla z dárečku velkou radost, což mě moc potěšilo.



I já jsem dnes dostala krásnou kytičku k svátku :)
Přeji všem příjemný víkend :)))

5 komentářů:

  1. Tak z takového šátku bych měla taky velikou radost:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Šatka sa ti vydarila, tá by aj mňa potešila. S háčikom ti ti ide skvele. Krásny víkend. Renata

    OdpovědětVymazat
  3. Dievčata moje tato nadherka je moja ...
    Viete ,ani neviem ako poďakovať....pre mňa to nie je obyčajná výmena je to niečo viac..... asi ten môj anjelik pošepol Jituške po čom moje srdiečko túžilo...... zatiaľ som sa neodvážila tento pokladík použiť, len nasávam tú jeho krásu, tú láskavosť čo z neho sála.... tú krásnu a úhľadnú prácu...
    Jitulinko dakujem Ti moc !!!! si nesmierne sikovna !!!!
    cmuk
    M.

    OdpovědětVymazat
  4. Šátek je opravdu nádherný, já už si dělám druhý, jarní, bez toho zimního zatím nedám ani ránu. Mám ho radši než nákrčník. Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný šátek!!!!
    Věřím,že jsi s ním udělala velkou radost,protože se nejen moc povedl,ale je to i velice hřejivá a praktická záležitost,která navíc udělá i spoustu parády!

    OdpovědětVymazat