neděle 3. března 2013

Šátek do tomboly

Nějak ten svůj blog zanedbávám, ne, že bych nic nedělala, háčkuju o 106, ale nějak jsem na štíru s focením. Některé věci ani nestihnu vyfotit a už putují dál :) Ale dnes fotku mám, i když teda kvalita je, no škoda mluvit (vlastně psát)

Za dva týdny pořádá naše město ples, tak jsem se rozhodla uháčkovat do tomboly šátek. Je z příze Tera od Vlniky. Háčkovala jsem o hodně větším háčkem než se píše na pásce, aby byl šátek měkoučký a taky rychle přibýval. Měla jsem za pár večerů hotovo.


2 komentáře:

  1. Jeeeeeeeeeeeej Jitulinko, ten je naaaaadherny.... po takom moja dusa pisti uz roky rokuce....mala som dva take satky, ked som bola este mala, nosili na satickach...potom putovali po rodine , kde mali male princeznicky no uz sa spat k nam nevratili..... a ked ja a hacik nie sme velky kamarati, maminecku,ktora to vedela uz nemam ....a tak mi ostalo sa len kochat ...Bude to veru stastna majitelka veru , do takeho sa zachummlat k telke, do kresielka na zahradku ..fuuuuuuuuuuuu ...je uzasny a Ty si velka sikulka!!!! mas moj obdiv este raz... je fantastickyyyyyyyyyyy!!!!!

    OdpovědětVymazat