sobota 17. listopadu 2012

Šátek

Předložku, kterou jsem původně uháčkovala do koupelny, si oblíbila naše číča Kuky.


Konečně jsem dokončila šátek pro mámu k svátku. Je podle návodu podle mojí oblíbené Fizule tady. Trval mi neuvěřitelný měsíc a půl. Ale s přestávkami, kdy jsem motala něco jiného.


Tady už moje maličkost, chtěla jsem šátek nějak vyfotit, autoportrét sice není moje silná stránka, ale nemám nikoho, na kom bych si šátek vyfotila, tak jsem se obětovala ;-)

 

Přeji krásný sobotní večer.

8 komentářů:

  1. Mit so einem schönen Schal kann der Winter ja kommen !

    GlG Jane

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jituš,
    ráda jsem objevila tvůj nový blog a těším se na další příspěvky. Kobereček je parádní, taky by se mi hodil do koupelny. A šátek je krásný.
    Děkuju za milou návštěvu u mě na blogu.
    Ahojky. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Jitu! Gratuluju nejen k uháčkování krásného šátku, ale hlavně k založení Tvého blogu!!! Kobereček je super, číče naprosto rozumím :o) hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna šatka, vzor je naozaj efektný a aj autoportrét sa vydaril ;-) veľa kreativity do ďalších dní, s pozdravom natália

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj. Především: moc mne těší (tvoje fotka). Kobereček je nádherný. Od té doby, co jsem je začala háčkovat mám teprve pocit, že háčkovaná kobereček dělá domov domovem. Koukám, že Kuki to také tak vidí. Šátek je taky parádní. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krasne tvorenicko a ten satek nema chybu len sa zachomlit a vyhrievat sa na jarnom slniecku si velmi sikovna !!!!!

      Vymazat