středa 7. listopadu 2012

Háčkovaná taštička

 
Protože mám dva pejsky, chodíme na procházky a já musím tahat různé drobnosti jako mobil, kapesníky a pytlíky na bobíky, prostě jsem potřebovala malinkatou taštičku. Měla jsem doma zbytky černé příze a nějakou tenčí, tuším Katku jsem k tomu přidala, aby se taštička moc nevytahovala. A protože byla taková smutná, uháčkovala jsem jí srdíčko podle skvělého návodu Fizule.



 
  
 
 Koukám, že ještě musím vychytat fotky, příště snad budou obrázky lepší.

4 komentáře:

  1. Okouzlující kabelčička! Kéž bych něco takového také dokázala...já jen obdivuju tenhle háčkovací um u jiných. Tleskám ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za komentář. Tohle je zase skvělá taštička. Jo, a ty kočky to jsou právě jen složené eko tašky, ale peněženka by to byla pěkná. Jana

    OdpovědětVymazat