čtvrtek 24. dubna 2014

Po dlouhé době :)


Po dlouhé době jsem zase něco málo vyfotila. 
Zapózovala mi Babočka kopřivová a neodolala jsem rozkvetlému stromu.




K vánocům jsem dostala kolíkový stav, ale dostala jsem se k němu až teď. Můj první počin je tento kobereček ze starých napínacích prostěradel. Už si na něm pochrupkávají naši psíci :)

Dostala jsem za úkol do práce ušít deset pytlíků na dárky pro čarodějnice. Pytlíky jsem sice odevzdala dřív, než jsem je vyfotila, ale potom jsem ještě byla požádána, jestli bych neušila ještě jeden "hnusný pytlík". Tak jsem se tedy snažila, no snad je hnusný dostatečně.


Přeji všem krásné jarní dny :-)

1 komentář:

  1. Jeeeeeeeeeej Jitulinko Ty si ale sikulka, ten koberecek je fantasticky si neskutocne trpezliva , a ten pytlik je tak skaredy az je krasny ..paaaaaaaaaaaaaa .......moc pzodravujem ,prajem vsetko dobre krasne dnicky :)
    Mirka

    OdpovědětVymazat