pondělí 20. ledna 2014

Háčkovánky

Koncem minulého roku jsem na blogu u Betty tady kuk vyhrála krásný balíček, mimo jiné v něm byly brožové můstky, tak jsem zkusila vyrobit svoji první brož, háčkovanou kytičku. Ještě bych ráda zkusila nějakou šitou brož, ale zatím nemám žádný nápad :-)


Po hodně dlouhé době jsem dokončila šátek, ležel mi ve skříni nejmíň půl roku (spíš ještě déle) nedokončený, chybělo jen pár řad. A protože zatím nemám rozmyšleno co budu háčkovat příště, tak jsem ho vytáhla a dokončila. A trvalo to jen pár chvilek u telky. 


Koupila jsem si nové kalhoty, ale připadám si v nich tak nějak nepatřičně nacpaná. No už mi není dvacet, že, a háčkováním u televize už taky nezhubnu, tak jsem v jednom časopisu objevila takovouhle sukni přes kalhoty. Ten nápad mě nadchnul, mohlo by to trochu schovat to co mám tak nějak navíc a zkusila jsem si ji tedy uháčkovat. Jen si nejsem jistá, jestli se v ní odvážím vylézt na veřejnost. No uvidíme ;-)


Děkuji za návštěvu a přeji hezký den, u nás propršený, ale to je super počasí na posezení s knížkou nebo háčkem ne?

11 komentářů:

  1. ta sukně vypadá dost dobře a já teda nic navíc nevidím....
    jen se obávám, že pneumatiku by jen zvýraznila, obzvlášť v těchto barvách ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já ani nechci schovat pneumatiku, jako spíš velkou zadnici a silnější stehna :D

      Vymazat
  2. Ta sukně je úplně super, určitě ji nos. Nevím ale, co chceš zamaskovat, protože jsi jak nitka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru moc děkuju. Mě ani netrápí břicho jako spíš silnější stehna, a ty se krásně pod sukní schovají :D

      Vymazat
  3. Jitulinko..... nooooooooo teda to je krasy! jedno dielko krajsie ako druhe...brosnicka urobi vsade kopec parady, satek?? no ten je fantasticky iba sa don zachumlat a snivat a kraaaaaaaaaaaasne ruzovy...to je moja farba ......suknicka taaaaa nema chybu!!! mozes si dovolit vsetko vsak si kocka a hreje Ti hkavne krize, neuveris ten satek od Teba mi robi aj takuto sluzbu, je stale v akcii ,kazdy den ...ten biely si sanujem na letne prechadzky .... a takto stale som myslienkami s Tebou ...krasny dnik slniecko v dusi a usmev na perach Jitusko !! si sikulka a davam 1***** .
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miruško děkuji moc, jsi zlato, Ty umíš člověka tak pěkně pochválit, že se po přečtení ještě dobu usmívám ;-)

      Vymazat
  4. Krasne hackovani, sal jiste uzijes celorocne a broz je take moc pekna. Sukne ti sedi a jiste se bude prijemne nosit :) Zdravim, Monika

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj JÍťo,
    moc zdravíme z Prahy. Zase jednou jsme se podívaly, jak jsi pilná a nestačíme se divit:) Sukně super nápad. Já si něco podobného koupila, protože nejsem, tak šikovná. Brož je taky super - teď se podobné věci hodně ností. Zdraví holky Hájkovy

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, díky za tak milý comment! Betty

    OdpovědětVymazat