čtvrtek 6. prosince 2012

Hvězdičky

Pro kolegyňky z práce jsem uháčkovala vánoční podložky pod hrneček.


Hvězdičky jsem háčkovla z Nely.

Návody psát neumím, ale z fotky je trochu vidět, jak je hvězdička háčkovaná.
Do volného kroužku jsem uháčkovala 3 DS a 1 ŘO a to celkem pětkrát. V každé skupince tří dlouhých sloupků jsem první a poslední DS rozháčkovala na dva. A to jsem opakovala v dalších třech řadách. Potom se každý cípek musí háčkovat zvlášť a to tak, že na začátku a na konci řady vždy 2 DS sháčkujeme. Nakonec jsem celou hvězdičku obháčkovala krátkými sloupky.

Přeji hezký den. Jitka

4 komentáře:

  1. jů, a ty na ně máš i piksličku, to je prima:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, ty jsou! S nimi se bude hrníčkům s dobrým čajem obzvlášť dobře dařit. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to klobouk dolů, mě by se rozhodě do té krabičky nevešly:).
    Co čaj, ty jsou jak dělané pod svařák.
    Karolina

    OdpovědětVymazat
  4. I najít správnou krabičku je umění:), tohle se přece nepřiznává:).

    OdpovědětVymazat